Friday, October 8, 2010

KEUNIKAN WARGA KWF MENYAMBUT MAJLIS RAYA

Seawal pagi jam 8.00 pagi beberapa ahli KWF yang diketuai oleh En. Rahmat Kamid telah pergi ke pasar borong Selangor untuk membeli bahan kering dan juga mentah bagi memasak juadah utama Majlis Sambutan Raya Jabatan Fizik 2010 bersama keluarga pada 02 OKTOBER 2010 (SABTU) bermula jam 8.30 MLM bertempat di perkarangan Dewan Kuliah Sains.

Perkarangan Dewan Kuliah Sains begitu meriah dengan kehadiran warga KWF yang ingin membantu membuat persiapan memasak. Ada juga warga KWF yang datang membawa bersama keluarga. Kemeriahan bertambah terasa dengan kehadiran beberapa pensyarah yang datang untuk sama-sama membantu. Tiada perbezaan taraf dan kedudukan yang dipamerkan.

Semua warga KWF bertungkus-lumus untuk menyediakan kelengkapan memasak, keperluan teknikal dan juga hiasan pada pagi tersebut. Semua JK Pelaksana melakukan tugas-tugas yang telah dirancang. Segala tugasan dilakukan dengan penuh keseronokan dengan gelak tawa ahli juga alunan lagu-lagu raya yang dipasang.

Begitulah uniknya majlis sambutan Hari Raya peringkat Jabatan Fizik 2010 bersama keluarga yang telah mengekalkan tradisi ini untuk 2 tahun berturut-turut. Semua ahli berjanji untuk mengadakan lagi majlis serupa ini di tahun-tahun akan datang. Harapan semoga kemeriahan sebegini akan lebih terasa dengan kehadiran semua warga KWF. Lagi ramai lagi meriah!



No comments:

Post a Comment

KELAB WARGA FIZIK